jako kolejny uzytkownik Landi renzo - goraco polecam
Parę pytań o silnik 1,9 tdi 110 KM
Zwiń
X
-
Parę pytań o silnik 1,9 tdi 110 KM
Witam.
W mojej octavi podczas zapalania silnik nie kiedy w momencie załapania wskakuje na wysokie obroty i od razu wraca do normalnych oraz czasem posiada obroty powyżej 1000. Czym to może być spowodowane. Wszytsko pracuje super nie ma żadnych dziur w mocy itp.
Jeden kolega powiedział mi że podczas wymiany rozrządu musiał mechanik przestawić go o jeden ząbek i tak się będzie działo oraz jak będzie mroźno to mi nie zapali, trzeba będzie długo kręcić ( zauważyłem dziś rano jak postała dwa dni na dworcu że troszkę długo zapalała).
Udałem się do drugiego kumpla który podpioł ja pod vaga i wyskoczył błąd czujnika temperatury, wykasował błąd i jak narazie wruciło wszystko do normy (wysokie obroty) tylko że na vagu czujnik wyświetla temperaturę minusową ( czy tak powinno być?)
Będę wdzięczny za wszelką pomoc bo jeszcze wszystkie nie wiem a octavię posiadam sopiero od 2 tygodni.Juhas
Octavia Combi 1,9 tdi 110 KM, 2000 rok
Suzuki RF 900 R, 145 KM, 1996 rok
-
-
Obroty sa spodowowane walnietym czujnikiem temp. Wymien go nie kosztuje wiele a wszystko wroci do normy.pozdrawiam
Diagnostyka i tuning
hybrydowe wtryski i turbiny
programy na ulice jak i do sportu
Serwis mechaniczny aut koncernu VAG
www.tune-up.pl
HAMOWNIA PODWOZIOWA - POMIARY MOCY GDANSK
Komentarz
-
Komentarz