Parę pytań o silnik 1,9 tdi 110 KM

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Salvatore
    Rider
    • 2008
    • 282

    Parę pytań o silnik 1,9 tdi 110 KM

    jako kolejny uzytkownik Landi renzo - goraco polecam
  • juhas77
    Drive
    • 2007
    • 72

    #2
    Parę pytań o silnik 1,9 tdi 110 KM

    Witam.
    W mojej octavi podczas zapalania silnik nie kiedy w momencie załapania wskakuje na wysokie obroty i od razu wraca do normalnych oraz czasem posiada obroty powyżej 1000. Czym to może być spowodowane. Wszytsko pracuje super nie ma żadnych dziur w mocy itp.
    Jeden kolega powiedział mi że podczas wymiany rozrządu musiał mechanik przestawić go o jeden ząbek i tak się będzie działo oraz jak będzie mroźno to mi nie zapali, trzeba będzie długo kręcić ( zauważyłem dziś rano jak postała dwa dni na dworcu że troszkę długo zapalała).
    Udałem się do drugiego kumpla który podpioł ja pod vaga i wyskoczył błąd czujnika temperatury, wykasował błąd i jak narazie wruciło wszystko do normy (wysokie obroty) tylko że na vagu czujnik wyświetla temperaturę minusową ( czy tak powinno być?)
    Będę wdzięczny za wszelką pomoc bo jeszcze wszystkie nie wiem a octavię posiadam sopiero od 2 tygodni.
    Juhas
    Octavia Combi 1,9 tdi 110 KM, 2000 rok
    Suzuki RF 900 R, 145 KM, 1996 rok

    Komentarz

    • rob555
      Rider
      • 2006
      • 748

      #3
      Obroty sa spodowowane walnietym czujnikiem temp. Wymien go nie kosztuje wiele a wszystko wroci do normy.
      pozdrawiam

      Diagnostyka i tuning
      hybrydowe wtryski i turbiny
      programy na ulice jak i do sportu

      Serwis mechaniczny aut koncernu VAG
      www.tune-up.pl

      HAMOWNIA PODWOZIOWA - POMIARY MOCY GDANSK

      Komentarz

      Pracuję...